Let's just go back back back back back to the start

Tisdag idag och jag försov mig och nu blir jag inte bara av med studiebidraget utan änven undehållsbidraget ..  jaja har inte vart alls på humör idag vart rätt depp efter att jag fick veta en del av mina betyg, jag hatar skolan verkligen den förstör mitt liv! Nästa vecka ska vi ut på apu och jag fick Bianco, hoppas jag trivs. Ne nu ska jag ut och träffa Bella T och ha tjej snack sen hem för att kolla på desperata hemma milfar sen blir det att sova för får ej försova mig imorgon. Saknar min [bästavän]Sara otroligt mycket också, jobbigt att vi knappt hinner träffas när hon har praktik och massa projektarbete men på torsda ska dem stå ehm? vet inte riktigt vart med dem ska sälja fika då ska jag vara där haha.

slänger upp en bild på dagens outfit länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0