Sweet Dreams

Idag har jag åkt hit och dit känns det som haha. Bella och jag åkte in till stan fick skjuts av bulls mamma, träffade Jessica och bella köpte en biljett stod och pratade lite stuff med henne som jag behövde säga om en viss sak. Efter det drog vi och kollade runt på stan i 5 timmar sen tog vi bussen hem till Bella och kollade på hennes små söta 9 valpar jag blir kär!! Sen åkte vi in till skultuna igen och bussen till västerås sen 15 till viksäng och träffade Revve. Senare skjutasde han oss till bussen så åkte bull och jag hem. Har haft fullt upp så hann knappt och äta så Bella och jag följde med mamma att handla lite efter det skjutsade vi hem  bella. Ligger i min säng och pratar med Bull i tele hon sjunger väldigt fint halleluja hahah ne nu ska jag vara lite social mot henne  Ciao.

För någa veckor sen när jag var hos Bella såg valparna ut så här, men idag var dem sötare och större men hann aldrig ta bild på dem eftersom vi fick lite bråttom ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0