Skiter i det här nu.

Min helg hart riktigt bra. I fredgas drog jag ut och fika med Bella bull vi hade det riktigt trevligt tog oss en fik på gränden och där träffade vi på Azra,Nella och en till som jag ike minns namnet på. Sen tog Bella och jag en liten promenad runt stan sen hemot. I lördags vaknade Bella och jag sjukt trötta vi sov inte många timmar, 8 på morgonen stod jag och gjorde plättar haha. På kvällen kom Sara och alla vi 3 började fixa oss till utgång. Kvällen började helt komiskt men vi hade en skit rolig lördag och den slutade väldigt mysig och bra<3. Just nu sitter jag här hos Sara och känner mig död vill inte till skolan imorgon buhu :( men ska jag fan gå tror jag höhö ne men ska väl tvinga Sara att sova nu hon satte nyss på filmen mammut så god luck Paff. NAtti natti



Bilder från i lördags








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0