God bye sweet love of my life.

Vilken regning dag .. buhu man blit lite deppo men jag känner inte mig ett dugg depp haha fast det händer mycket i mitt liv just nu så känns det som jag bara puttar det åt sidan och ser på bara positivt fram wiho för mig :) Idag har det var skola och jag skolkade inte än enda lektion =O så jävla förvånad av mig själv haha och jag var kvar till 4 också. Sista lektionen var dans jag älskart! så klart så var jag med och lärde mig stegen skit bra men mina 2 underbara kompisar hade nog en aning svårt med det Jesscia och Michelle haha fan vad roliga och komiska dem var, fick mig ett gott skratt med dem det får jag ju ändå alltid höhö. Ne nu ska jag städa mitt rum och fixa lite sen blir det att sova hos Sara inatt igen. Ikväll blir det en lugn hemma kväll hos Sara ingen stan promenad eller bio eller nu jag alltid hittar på att göra ikväll blir det tv kanske en liten promenad jag har ju hund hehe. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0