My heart, it pounds

Jag har inte vart i skolan sen i fredags.. jag orkar bara inte helt enkelt vet hur illa jag ligger till, man kan aldrig få tillbaka åren man har missat hur mycket man än vill det vet jag! Imorgon ska jag i alla fall palla mig till skolan det är bara ett måste. Fick reda på att min morbror och min kusin har åkt till chile för att hälsa på och ååh vad lust jag fick att åka dit med min mamma, det är sjukt varmt där just nu buhu :(. Vi har så mycket annats på gång så det går inte. jaja hoppas min morbror och Camilla(kusin) har det trevligt. Jag längtar i alla fall ihjäl mig till 13 dec, för då åker vi tjejer faan vad kul vi kommer ha!! Ikväll är det desperate housewives älskart!! jaja ska väl ta och fixa mig sen drar Sara och jag ner på stan för att träffa Bull och Revve, ni är bra <3 CIAO


Det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0