I've given you too much

Hej bloggen kan börja berätta vad jag gjorde i fredag finns inte mycket att berätta men jag var hemma och hade det trevligt med min mor min :) Sen på lördagen åkte jag och Bella in till västerås sen fick jag skjuts hem och hämtade snabbt mina saker och åka till Sara för att för festa vi hade riktigt kul sen vidare till maskeradfest på svanå, jag var en katt hehe. Kvällen slutade med massa mys sen på morgonen var en av dem väldigt bra på länge, en happy Paola var det, blev att träffa Bull senare och hem till Revve ett tag höll på att somna där för jag var himla trött somnade 5 och vaknade 7 av en far sen sova till 11 typ haha så sov inte så många timmar. Men Bull,Revve och jag orkade inte vara inne mer så vi åkte med bilen in till donken mm gott!! sen tog jag 46 hemåt till Sara :) sitter nu hemma och funderar på att om jag känner mig bra för skolan ? hmm får se. Skönaste med att bo hemma är att när man har haft en väldigt upptagen helg och inte vart hemma och lämnat rumet som ett bombenslag, så kommer man hem så skiner rumet av renhet TACK MAM!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0