Det snöra!!

2 år i rad har vi sett den tillsammans men inte i år. 

Fick ett sms av Azra att det snöa idag på lektionen kollade ut men såg ingen snöö men sen när jag gick ut då märkte jag, kan inte fatta nyss var det höst nu snöar det snart jul då :) Idag var det en snabb skol dag slutade halv 11, Michelle och jag drog ner på stan sen träffade jag Azra vi var en stund på stan fikade sen åkte vi hem till henne sen blev det solning riktigt skönt :) sen efter det drog vi till Sara en stund. Kan säga mycket buss och promenader blev det idag. Ligger i min säng och pluggar lite halvt hatar plugg buhu :( Ska väl plugga vidare nu dåe Ciao

Saknar lägenheten , minns du Sara ? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

buuhu:( saknar den som tusans!!!

2009-11-05 @ 05:56:05
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0