Jag älskar min hund


har kollat på hela desperate housewives sesong 1 så så så såååå småtti bra :D haha nu ska jag i alla fall börja med sesong 2 fast först ska jag städa mitt rum börja bli kaos här inte aceptabelt! sen så ska jag krypa ner i sängen och kollar på sesong 2 en zzzzz . Tyckte så synd om lilla Bianco idag han fick en fästing USCH HATAR DEM i alla fall han fick en under käken och när mamma skulle ta bort den åkte kroppen bara med inte huvudet sen skulle vi försöka få bort huvudet och ni fattar inte hur mcyket han skrevoch hur rädd han var mitt hjärta krossades buhu hatar att se han lida och igår kväll så ville han inte gå lägga sig än så jag gick och la mig och väntade på att han skulle klösa på dörren så skulle jag släppa in han så skulle vi sova men jag råkade somna så han var och gnällde hela natten för att komma in och jag hörde inget bara mamma hon tog med han till sovrum så han kunde sova där men han bara sprang till min dörr ååh mitt hjärta krossades när mamma berätta så när rummet är klart ska jag hämta han och gossa massa med han min lilla älskling, han är verkligen en stor del av mitt liv dem som inte har hundar förstår inte mig. Aja god natt i alla fall :D


Se ni hur mycket vi pussar varandra hahah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0