I don't wanna waste my time

Hellosan missa första lektionen som sakt och drog till Sara en stund sen tog jag bussen till skolan träffade på Joanna och följde med henne till kristiansborgbade och sen efter det drog jag till skolan träffade mina vänner hade bara 1 lektion sen efter skolan drog jag ner på stan träffade Bella och  Sara och så gjorde jag något busigt huhu nee men det var fan lite synd om en person tack vare mig men jag var ändå så jävla grym att jag klara det haha för good jööö! jaja efter det åkte vi till mn skola och hämtade lite saker från mitt skåp sen tog vi bussen hem Sara hem till henne och jag drog vidare hemåt, tog en lång promiz med mamma, lilla Bianco och katten höhö.. Och nu är jag fixaf och klar för att dra till cirkus med Sara och bella fy fan vad skoj :D ska smugla in lilla Bianco han kommer tycka det är skit skoj haha :D Måste åka nu bye bye :D



För för bra låååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0