Wikmans house

Igår efter prakiteken drog jag hem till Sara och vi hade riktigt trevligt fick oss ett gott skratt specielt åt..... HAHA  och vi åt ''lite smått och gott'' höhö lite vare eller hur Sara ?=) jaja åkte hem när jag kunde knappt hålla ögonen öppna kl var typ 12 så var riktigt trött så orkade inte skriva på bloggen och på morgonen hinner jag verkligen inte. Nu sitter jag hemma hos Sara på min lunch rast, jobbade verkligen non stop idag så jag glömde bort tiden och tog min lunchs rast kl 2 när jag brukar ta den vid 12 hahah komiskt! Efter praktiken ska jag och Sara till banken sen blir det gym har inte gjort på 100 år verkligen så nu är det fan dags. Idag är det en speciel dag för mig och bejbi 1år och 9 månader weeii vad vi är bra<3 Nu ska jag dricka Saras goda apelsin juice caio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0