Azra och jag

skoladagen känndes väldigt snabbt , idrotten var hemskt trodde jag skulle dö jag är vekligen svag haha, Skit fåniga rörelse var det också Jessica Michelle och jag dog av garv vi sa att det här är verkligen inget för oss. Vi hade lektion till halv 5 idag men så blev det inte vi fick sluta 14 20 jiiipi . Tog bussen och åkte hem till Sara eftesom Bianco var där och Sandra var också där trevligt :) vi tjockade med  godis och dip med morötter mmm gott! Sen kom Azra för vi skulle hem och ni på vägen hem till mig så gick vi till fad och köpte choklad & en stooor coola  så nu sitter vi här och tjockar och sitter vid varsin dator haha! kan säga att jag kommer verkligen ha ont i magen sen för jag tål inte mjölk och både dippen och chokladen inehåller mjölk buhu synd för mig men jag får faktist bara klandra mig själv :) 
     
   

Slänger en bild på mig & Azra





I'm living in a world that's all about you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0