Skoor

Hejhopp idag är det torsdag och det innerbär att imorgon är det FREDAG =D thih hoppas hoppas pengarna kommer in imorgon annars kommer jag gråta. Dagen började med att vi hade skola så klart och jag var duktig och gick vi hade någo t konstig grejs på skolan i dag drygt  sen had vi håll och då drog jag inte bra! jaja gjort är gjort. Åkte till persboskolan eftersom Azra hade inte slutat än hon målade nå vägg eller var det nu var haha! efter det drog vi och köpte godis sen hem till mig. Sen ringde jag Richard för jag ville ha pengar så jag kunde köpa ett par skor som jag hittade och tyckte om var bara tvungen att ha dom , han hade stuckat foten men körde ända till mig och gav mig pengar,är han bara inte för snäll ? :) jooo. Så jag och azra bestämde oss för att åka ner på stan och köpa dom älskart! Sen när vi var på veromoda så träffade vi på Becka och Sara , Sen tog Azra , Sara och jag bussen hem Azra hoppade av där hon bor och Sara och jag drog till lägenheten. Efter ett tag kom Emran för att umgås med oss och hans nagel typ var på väg att lossna så jag tog bort den HAHAH grohst. Sen efter ett tag drog han buhu :(  Emran du är mitt allt jag älskar dig så otroligt mycket du är den ända för mig <3  . Nu ska jag och Sara uuut sen sova hejdåååå


                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0