God morgon

Igår kväll så kollade jag och Emran på en jätte bra film och moffade massa godis i alla fall jag haha men hann aldrig se klart filmen eftersom jag började frysa hade skit ont i magen och huvudet mådde verkligen piss och blev skit trött somnade på Emrans knän ,vet inte om det var för godisarna eller något annat i alla fall Emran tog mig till sängen och la sig brevid mig tills jag somnade helt  sen drog han hem för han skulle upp skit tidigt nästa dag eftersom han har tränig eller match. Idag mår jag prima i alla fall happy är jag för det. Ikväll är det fest jag läängtar kommer bli skoj som faan :D . Nu ska jag ut med Bianco i snö stormen sen ska jag springa till ica för att träffa mamsen ^^ .  hade gött

Älskar kvälls promenader med Bianco


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0