Taste of your lips I'm on a ride

Skolan var bra bra , jag var skit duktig på matten jobbade som värsta matte snillet haha. När vi skulle sluta så vart det kaos eftersom varje fredag slutar vi 15 40 men förra vfecka sa läraren att vi inte skulle ha sista lektionen utan den skulle flyttas men sen på vårt schema som ändrades typ idag så stod det att vi skulle börja 12 50 och sluta 14 något minns inte haha, alla i klassen beslöt sig för att skita i allt och dra hem haha :D kommer sakna klassen ska vara borta 7 veckor från dom nu buhu . När vi hade slutat tog Emran basem Jessica och jag bussen in till stan Emran och jag kunde tyvärr inte ta en promiz in till stan eftersom han går på kryckor nu stackars älskling :( . Jessica åkte hem Emran och Basem gick runt på stan medasn jag gick och mötte Sara på gymmet för att gyma. Nu sitter jag här hemma och bara känner att jag kommer ha träningsverk imorgon ska snart dra till Sara ska bara fixa filmen och mitt rum .Bye bye ha en bra fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0