Kaos

Första lektionen var inställd som tur eftersom jag var så himla sen, sen hade vi matte och det är kaos som alltid efter matten hade vi ett jätte långt hål och alla i min klass tog min mobil kan ju säga vi bettede oss som om vi gick på dagis haha  hela HP08B sprang runt och jagade varandra i Carlforsska HAHA måste sett skit roligt ut sen vart det prov och det var kasos eftersom alla hade tagit varandras mobiler eller nycklar haha men sen tills slut gav alla upp och gav varandra sakerna tillbaka, Jessica och jag skolkade sista lektion höhö inte bra och skolka men orka data till kl 4 ööh neej . Träffade Sara på stan och vi gymade riktigt hårt gaash är helt död haha sen blev det att åka hem och äta tacos mmm gott. Ikväll blir det bio med Jessica är det planerat och vi kanske tar med våra pojkar får se :) Ne nu ska jag städa mitt rum som är kaos kaos kaos haha.  Jag har lust att köpa något men vet inte vad finns inget jag vill ha just nu tråååkigt. Hej dåååaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0