LEDIG?

JAaa Paola är ledig i några dagar wihooo hahah, i måndags var Karin,Bella och jag och fika vi hade skit mysigt ingen av os 3 är singel och vi pratade om våra killar Karins kille var på lumpen . Det komiska var att Karins kille SKrev sms när vi skulle åka hem att han var ute hos henne om 1, 45 min .

Karin: Neej  nu skojar han, fan vad ledsen jag blir..
Paola: Nu kommer bussen du hinner hem i alla fall haha
KArin haha...

Tisdag 
SMS från karin
Gissa vem som stod utanför mitt hus igår kväll? :D
Paola & Bella VAH OMG OMG, fan vad gulligt hahah
 
Hennes kille hoppa av lumpen så nu slipper hon var ifrån han 1 år. I tisdags åkte jag och bella för att kolla på våra killars match vi hade skit skoj synd att Emrans lag förlorade men Bellas lag vann fast dem var sämst ^^ höhö.
Onsdag var det bara att gå upåp riktigt tidigt eftersom jag började 7 på morgonen och slutade 16, riktigt jobbigt vare att jobba, ¨åkte hem tog en promenad med Bella sen hem til mig och drack kaffe mm gott!! sen bestämde vi oss för att hon skulle sova hos mig och vi skulle sova i husvagnen haha, Vi åkte in till ica köpte massa frukost och god saker till kvällen och hyrde en film, våran natt var hel galen haha fy fan vad roligt vi hade. Jag som alltid gjorde skumma saker i sömnen =P jaja sånt händer när man är upp från 6 på morgonen. Idag åkte vi in till stan och shoppade lite en fixade vi våra naglar skit snyggt vart det  :). Saknar min älskling otroligt mycket han är på borta match flera år härifrån. Puss på han i alla fall <3 Nu ska Bella och jag på en prommiz bye bye =D

Mina senaste köp
(Naglar inte kamera)




Sen köpte jag ett till par leggins med dragkedja


En Bella & en Paola


Babys match ^^


Kommentarer
Postat av: malin

eeeelaakt Paolita! Du har köpt skorna jag ska köpaaaa :o

ofta du hittade de på H&M? Jag letade sönder efter dem, men jag hittade de aaaldrig :/

2009-08-15 @ 12:18:24
URL: http://nhjartam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0