Påsk

Efter jag hade skrivit bogg hade jag ingen lust att dra ut på en promenad fult väder men efter en liten stund tvingade jag mig ut hunden behövde ju göra sina behov jöö. Så tog på mig varma kläder och gick ut och vet ni vad som händer då? jo solen kommer fram wiho jag skuttade fram med lilla Bianco efter mig hahah. Gick till grannen som bor en bit bort från mig och hörde om kattungarna men inga kattungar buhu men Bianco lekte med deras stora björn (hund) haha ser så roligt ut för Bianco är  verkligen minni brevid björn hunden. Hade ett trevligt samtal med grannarna vi började prata om världen och så sa han att spanskan skulle jag ta vara på för det kommer komma till mycket användning, skit i franska italenska det är spanska som gäller sa han haha han har ju rest runt i hela världen så jag tror han vet vad han snackar om . Coolt att jag kan spanska flytande höhö tycker faktis om språket också men måste nog träna lite för jag pratar inte så väsrt bra spanska mina kusiner brukar skratta åt mig och det är faktist pinsamt! Efter några timmar drog jag hemåt Richard hade komit hem och jag pratade med han för första gången på 4 dagar har vart lite tjurig på han och så har jag inte vart hemma mycket men idag var jag på bra humör. Han ringde mig igår för när han kom hem då drog jag men jag ''missade'' samtalet höhö,inge roligt när jag är sur på någon. Efter ett tag kom mamma hem med massa godis från Chile som hon fick av en vän som har nyss komit från Chile, klubborna och tuggumina var skit goda men resten smakade blää sen fick jag strummpor med hjärtan på efter som det är påsk haha mamma är gullig hon. Mina naglar har blivit så att jag kunde göra egen fransk manikyr på mig själv höhö. Nu ska jag gå och tråka i mitt rum och hitta på något roligt skulle ha vart med Emran men nu vart det inte så,  baka kanske? får se vad jag hittar på :) imorgon är det i alla fall fredag och lovet är snart slut buhuuuuuuuuuuuuu verkligen !! vill inte tillbaka till skolan jävla helvetes skit!!! (ryck)
Ne nu ska mamam få sitta och få vara facebook nörd min laptop kommer om 4 veckor hehe skit lång tid jö suger. Hej då :D





Randig tröja - Lindex
Byxor - Vero moda
Röttnagellack



Bianco lekte ett gossidjur och han tog sönder den men märkte inte att lite
bumul hade satt sig under hakan så han gick runt med det tills jag tog
 bort det hahah


Kommentarer
Postat av: johanna

å vilken söt hund! :) kram.

2009-04-09 @ 22:20:27
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Så fint med randigt!

2009-04-10 @ 08:51:42
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: jossan

eller hur ;D allt bra? <3

kram

2009-04-10 @ 10:31:32
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: nathalie

SV: Haha, kul att du gillade det och jag fick faktiskt också en bild i huvudet med en av de blusarna och ett par shorts. :)

2009-04-10 @ 10:40:09
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

älskar randigt :)

2009-04-10 @ 12:40:14
URL: http://halshammar.se
Postat av: Sofia

söt vovve! :D

2009-04-11 @ 16:02:34
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0