Hellooo

 Igår vart jag firad och fick mer money wiihoo=D, skit skoj igår och Cyntis som är min barndomskompis kom och vi hade väldigt trevligt så länge sen jag träffade henne. Idag vakna jag tidigt för att åka till Sion med mamma och Richard, träffade Hanna och hon hade and om fikat med sin kusin skit go fika haha, Ulrika var också där och båda grattade  mig, efter Sion åkte vi hem direkt jag byte om samma gjorde min mom och vi drog ner på stan jag spendera lite av mina födelsedags pengar, vart väldigt nöjd med mina fynd som jag köpte to day. Vet inte om jag ska på bio ikväll med Sarris får se ska i alla fall sova hos henne och det är alltid lika skojigt wiho. Ne nu ska jag gå och ta fixa min naglar bye bye =D

Första dagens outfit



Vit kavaj - Vila
Kläning - Köpt i Kanada
Tunna leggíngs -  Lindex
Skor -  Dinsko
Klocka -  Guldfynd
Andra dagensoutfit


Randig tröja - Lindex
Shorts -  Gian tricot ( först var det byxor men jag har klippt dem )
Tunna leggings - Lindex
Skor -  Hm
Klocka - Guld fynd
Stor svart ring -  Från Chile

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygga outfits ! :)

2009-04-21 @ 19:54:25
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0