...

Hann inte skriva så mycket på mitt förra inlägg eftersom att Sara och jag  fick väldigt brottom till bussen och sprang som galningar till bussen som alltid ,  tog bussen  till stan kl 15 25 sen när vi kom till stan tog 17 bussen och åkte till Gryta en timme efter åkte vi ner på stan och köpte lite saker till imorgon.  Tänk att imorgon är det redan nyår tiden har gått väldigt fort och det här året har vart riktigt bra tycker jag  , Mamma & vänner har vart en stor del att året har vart så bra.  Planerna för imorgon är inte riktigt planerat ska  i alla fall först äta middag med min familj och Sara sen får vi väl se. Aja nu måste jag dra för Emran saknar mig så mycket .blir att åka hem till mamma och sova där kanske får se om jag orkar . Ciaopaio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0