And I'll never love again

Hatar att sakna så här hatar att tänka på massa bra minnen. Varför ska det göra så ont? varför ska det vara så svårt?

Tog en tripp in till stan möte upp Sara sen tog vi oss en gränden sen hemåt. Michelle skrev nyss att hon inte ska till skolan imorgon men jag tror jag ska dit ändå fast tar nog lite sov morgon he-he. Känns skönt att ha halva veckan avklarat imorgon torsdag sen fredag och nej Sara och jag har ej planer för att festa utan vi ska.. hm vad ska vi göra?? haha vi får se vi hittar alltid på något mys hon och jag :)

Bästavän du är mega bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är allldraa bästa :)

2010-02-18 @ 15:55:09
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0