I'd rather walk alone

Praktiken gick som alltid bra bra. men det hände något idag jag jobbade och var innne i min lilla värld när jag se att chefen tar på sig jackan springer runt med en av pesonalen och dom viskar sen springer Stefan ut (chefen) efter en pojke sen tar han honom in till personalrummet och alla dörrar stängs först fattade inte jag vad som på gick allt var så skumt men sen kommer en lälare springande till mig och frågar vart killen är så jag får visa henne vart han sitter och hon säger jävla unge som snattar och inte vill ge numret till sina föräldrar till Stefan jag ba oj... visar henne vart han sitter. Sen kommer 2 poliser. Jag ville bara springa hem usch det var så obehaglig känsla att jobba, men sen efter polisen tog med sig pojken som är 13 år ut . Kommer Stefan till mig och verkade ha blivit på bättre humör och gav mig beremölse för jag hade jobbat så bra. Men sen var han ändå på ett konstigt humör kan förstå han, orka förstöra för sig själv unge väx upp fan och se hur riktiga livet är. jaja men sen när Stefan skulle hem såg han skit glad ut haha. Jobbade inte över idag som jag brukar göra åkte hem direkt efter jag hade jobbat också. Jag tycker det är skit skoj att sitta vid kassan vet ej varför haha men alla säger till mig jo Paola det är kul i början men vänta i sommar kommer du inte tycka det är lika roligt haha. Varje gång jag sitter kassan är det samma gubbe som kommer till min kassa och klagar på mig om han nu  inte tycker om hur jag jobbar varför väljer han just min kassa när det finns 2 till och mindre köer ? hu , och idag fick jag tjuriga gubben haha tur att vicki varnade mig och kom. Men fick inte skäll av han en gång bara för jag inte skandade av varan som han hade lagt den haha ville bara garva men men fick le och säga okej! GUBB JÄVEL skrek jag innerst inne för mig själv =) inte alltid lätt att jobba med visa människor inte men le måste jag alltid hur iriterad jag än är haha. Blir en lugn kväll idag här hemma i skråmsta men familjen tror jag , får se om något annat dyker upp :) bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0