To day

Vädret har vart fint idag och jag har varit ledigt wiho. Imorgon jpbbar jag i alla fall buhu och på måndag kommer E hem inte mycket kvar nu tills han är home hihih.  Jag har mest tagit det lungt idag man är lixom inte ledig varje dag ju. Nästa fredag är det lön ååh långt dit ju buhu, vill ha lön nu nu nu nu nu =( då ska det shoppas och en sak till ska jag göra som ingen vet thihi ^^ Ne nu ska jag försetta kollla på små valpar så jäkla svårt med sånt tycker jag haha, man vet ju fan inte hur dem kommer se ut i framtiden =O, ska nog baka sen också =) åh jag saknar min plutt =(. Juste fick höra att richard dotter har flyttat till spanien under somaren, hon och jag är rätt nära så då ville jag åka dit till henne i någon vecka men nu fick jag höra att min kusin flyttar till spanien i september och då vill jag till henne också haha svårt val här =) NE nu orkar jag inte skriva mer bye bye =)

Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0