BRITNEY SPEARS

Fy faaaan vad kul det var att se Brittan =D det är något av det bästa jag har gjort i mitt liv! Dagen började med att jag var ledig så började fixa mig runt 1 ungefär vid 4 tiden skjutsade RIchard in mig och Sara till centralen,  vid 5 tog vi tåget till sthlm. Sara och jag var rätt oroliga att vi skulle tappa bort oss haha. När vi kom fram till sthlm blev det lite shopping köpte ett sjukt snyggt armband, sen åt vi donken säger bara ew äckligaste och vidrigaste donken blä blä. När vi åt såg vi hur mkt kl var och fick lite paniko tog tunelbanan till globen och vi gick med stömen alla skulle ju till Brittan hahah och som alltid slipper vi köa i 100 år fattar inte hur vi gör det haha. Väntade skit länge tills hon kom ut känndes som 100 år min mage pirrade som tusan haha sen kom hon ut och fy fan vilken känsla jag fick  kan inte förklara den men den var verkligen great!!! hon var toppen och nu älskar jag henne bara mer. Har drömt att få se henne sen jag var liten och nu gjorde jag det wihooo =D! kom hem innan 3 tiden och plumps i sängs så jävla trött jag var haha tur att jag var ledig dagen efter =). Nu ska jag kolla små valpar med mamma ciao :)

Så här såg jag ut den dagen


Sara och jag köpte oss en varsin smothe stavning ? för att ha på tåg resan


HEJ GLOBEN =D Köpte mig en Britney tröja lite förstor dok men men.


Hej BRITNEY =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0