I need you Jessica <3

Igår så var bästa Jessi och jag på stan jag köpte min alla hjärtans dag present till min kära moder och pojk sen vare dags för Sara och mig att gyma höö vad jobbigt det var men jag kämpade på hela vägen och sen såg jag ut som jag precis hade komit ur duschen haha Sara och jag tog oss en dusch och fixade oss sen drog vi ner till stugan jag var så himla sugen på en late och apelsin,Sara på en kyckling sallad. Efter ett tag kom Jess och joinade oss, kl halv 9 tog vi oss till sf bio och träffade på Sandra och Bella vi köpte biljetter till i taket lyser stjärnorna och pop corn mmm gotti! Filmen var depp depp depp jag försökte hålla in tårarna med det gick tyvärr inte Jess och jag bara satt där och grät ...  sorligt. Sara och jag tog 46 hem kl 23 20 , min mamma var seg på att hämta mig så medans vi väntade på henne tog Sara och jag några kort ute i snön sen kom min mamma till slut och jag kom hem runt 12 och jag var pigg gick och la mig runt 1 men faan jag kunde verkligen inte sova usch usch somnade runt 5 på morgonen tur att man började kl 11 idag . Fick väcka Emran som hade försovit sig en timme sen fick jag stressa för att hinna i tid till skolan och det gjorde jag , vårat schema har ändrats och vi har sov morgon varje dag förutom på onsdagar som vi ändå slutar skit tidigt. Skulle ha slutat 5 idag men vår snälla lärare lätt oss sluta tidigare så Michelle och jag drog ner till stationen och tog våra bussar där, åkte hem till min syster och tillbringade en stund med henne sen drog jag och träffade Emran och vi drog till Sara som var med Sandra efter ett tag gick vi på en liten promenad och hade mysigt vi körde lite fotboll med en snöisbit haha jag var bäst :D (NAT) sen komm mamma och hämtade oss , i bilen började vi prata om att en chilenare har blivit mördad av 4 el salavdorenare usch :/ ( min bästa barndomskompis är från el salvador & mammas bästa kompis är också från el salvador haha )mamma sa att chilenaren som blev mördad är pappas kompis säker, stackars pappa har förlorat 2 kompisar nu  om det nu är hans kompis men det tror jag för alla chilenarna känner varandra dom håller ihop och det sägs att dom ska ge igen usch läskigt :(  riktiga marreros asså.... Sen gick Emran hem och nu är jag hemma och ska städa lite mitt rum sen ska jag spela nå spel på playstation höhö. Imorgon börjar jag 9 40 och har bara 2 lektioner Paola är lycklig :D Ha det / Paola Florés


 

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0