God morgon

Igår var det en stressig dag ska jag säga han knappt med mig själv höhö!  köpte massa små presenter till farmor och mina fastrar, pappa åkte till Chile för en timme sen ungefär buhu att jag inte följer med , det var ju planerat att pappa syster och jag skulle åka men det går inte för vi missar för mycket skola och man hinner inte träffa hela släkten om man ska vara där i 2 veckor man behöver vara borta en hel månad,  just nu är det ju sommar i Chile ååh ta mig dit! Det blev ingen skola idag för mig orka inte sorry baby, så idag har jag bara packat mina och Biancos saker eftersom vi flyttar in till pappas lägenhet kommer bo väldigt nära älskling nu typ 3 min och Sara kommer jag också bo nära plus poöng på det . Sara och hennes pappa  kommer snart och hämtar mig mig och hela mitt rum så ska vi åka hem till pappa och städa och fixa sen kommer baby efter sin träning och vi ska kolla på nån program om en gravid man kl 21:00 fast kommer inte ihåg vilken kanal haha. Min kära snälla mamma köpte skorna till mig igår som jag verkligen ville ha , en lycklig Paola vare igår tack mami<3 Nu har vi våra skor Sara haha. Aja ska käka nu sen ska jag packa resten av mina saker sen åka hem till pappa.  Bye bye 
 
Kärlek till skorna 

                                                                                                                                        

       

Kommentarer
Postat av: saraa

snygga är dom. hehe. hur gjorde du sådan där ram runt dom ? =)

2008-12-17 @ 17:59:54
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: saraa

snygga är dom. hehe. hur gjorde du sådan där ram runt dom ? =)

2008-12-17 @ 18:00:08
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0