Kärlekens tunga

Jag vet man kan tro att jag har slutat bloggat men det har jag inte, har bara så mycket i mitt liv just nu att jag inte hinner med sånt här.. men snart så kommer jag tillbaka. Saknar seriöst mitt gamla liv haha!

I alla fall jag har sprotlov just nu eller aa sportlov är det ju inte direkt när jag jobbar heeeela veckan från morgon till kväll, har ont i hela kroppen nu vet jag hur en 80årig tant känner sig typ.

Här om dagen när min mammas man (Richard) hämtade mig från jobbet så frågade han mig i bilen om jag hade en blogg jag skrattade och sa jaa varför undrar du? han ba varför är du inte rik då? kissie kenza och blondinbella tjänar ju massor hahaha han är rolig.. han är 50 år han är man och han vet att blogg finns..  okej om det vore mamma som frågade men inte han haha. Men han hade typ hört på morgon nyheterna om bloggarna.


Ska hoppa in i duschen nu sen sova riktigt djupt för imorgon är det jobb natti :)

Våren börjar närma sig så man kan börja använda tun jacka och skinnjacka häärligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0