To strong for to long

Ibland har man inget annat val än att vara stark, hur ont det än gör så klarar man sig man dör ju inte.. Man ska inte tycka synd om sig själv för man har blivit sårad av människor man ska inte gå runt och vara ledsen. Man ska vara positiv och försöka se allt de bra runt om kring sig. Ibland är det bra att bryta ihop att gråta och få ut allt ont man känner. Senare i livet när du har klarat dig igenom allt så blir du en starkare person, en självsäkrare person. När man är i bottnet så finns det ingen annan väg än uppåt!
Igår var Tessan och jag shoppade lite och vi hade det så himla bra shoppade massa till våra djur sen köpte lite kläder till oss. Det dryga var trafiken omg så mycket folk och vilka köer, fick motorstopp mitt i kön fail Tessan dog av garv så klart. När shoppingen stängde gick vi till ikea och köpte massa där haha. köpte bland annat ett ljus som luktar så gott. Letade efter ett vitt hjärta men hittade inte det någonstans. Röda hjärtat har jag fått av Dasha sen det svarta av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0