I tried so hard, can't seem to get away from misery

Söndagar asså riktig deppo dagar fattar inte, har stängt in mig i mitt rum bara legat i sängen och lyssnat på årets depp musik. Det här är så himla svårt, hatar att gråta det är verkligen inte min grej men ibland kan man bara inte hålla in allt. Men som sagt livet är inte en dans på roser och att jag har praktik gör inte det bättre.. gu saknar skolan saknar att skolka.


Lördag drog Sarabästavän och jag för lite fika vi hade inte träffats på hela veckan, ett liv utan Sara det skulle inte funka. Efter att vi hade fikat drog vi hem till Sara och åt massa gott sen senare på natten kom Jessica för att göra mig sällskap skönt att slippa sova själv :)

Är inte hon söt när hon sover?

Kommentarer
Postat av: jessssssssi

alltså fuck u! orka takort när jag deckar och orka att jag vaknar av att din mamma står och skrattar åt mig:P plus att ni skratta IGEN utan att jag märkte!

2010-11-14 @ 22:11:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH du skulle höra hur du snarkade fan att jag inte spelade in :D

2010-11-14 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0