Sista besöket

Igår började en ny vecka betyder att mitt lov börja ta slut usch :( vill verkligen inte tillbaka till skolan. Jaja igår så drog Bull och jag ner på stan sen mötte vi upp Sara Sandra Bella och Malin för att äta på gränden satt där väldigt länge haha men vi hade så mycket att prata om och haha fy fan vad vi vek oss av skratt. Idag väckte mamma mig tidigt Bull ringde och trodde hon väckte mig men icke haha ;) Åkte ner till stan träffade Nella och Shamam vi gick till vivaldi för dem skulle äta sen pratade vi lite sen var jag tvugen att dra för att möta upp Sara sen tog vi 19 och åkte till sjukan efter det åt vi på donken och kollade runt lite på stan.  Siter här hemma hos Saras pappa och snart komme kennet (saras morbror/våran bästa dryga roliga vän) med sin nya flickvän  vi ska äta middag med dem och Saras mor med hennes man, jag dör av hunger :) Nu ska vi åka CIAO

Riktigt gamal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0