Säg inte orden till mig, få inte mig på fall igen...

Girl, I was caught up in her lust
When I don't really want no one else
So, no I know I should of treated you better
But me and you were meant to last forever

So let me in give me another chance
To really be your man
Cause when the roof cave in and the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star we'll be living so large
I'll do anything for you
So tell me girl
Girl, tell me whatcha said 
I don't want you to leave me
Though you caught me
Tell me, tell me whatcha said
I really need you in my life
Cuz things ain't right, girl

I know what I did wasn't clever
But me and you we're meant to be together

Jag gjorde något jag inte borde ha gjort jag skolka... men va fan jag var tvungen buhu. Drog på stan med My och Azra fikade lite sen träffade Bull lite snabbt hon skulle hem till Revve hon har saknat han som tok eftersom han har vart bortrest så hon hade värsta leendet för hon skulle äntligen få träffa han haha så cjutigt ^^ Sen tog My Azra, Hanna och jag bussen hem satt i bussen garvade samtidigt som vi höll på att somna haha . Drog till Sara direkt när jag kom till tuna hade en liten mys kväll med Sandra och Sara Bella dissade ju oss och jag vet exakt varför Bella inte braa inte braa hmm!!!! haha ;) jaja vi hade i alla fall skit mysigt kom nyss hem ska ta och sova snart för imorgon ska jag till skolan och jag börjar 8 och Emran sa att vi har prov imorgon också jag fick reda på det för en stund sen åååh skjut mig.. Jajaj fredag imorgon thihi CIAO

Jag gjorde en mössa åt min hund när vi skulle ut och cykla och det blåste så mycket! Han har ju så stora öron så tänkte att det skulle blåsa mycket i dem och kunde skada dem. haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0