Part time lover

You said you changed,
But still nothing.
You're still the same,
I'm just a part time lover.

And I'm to blame,
Should've went away.
But yet I stayed,
With a part time lover.

See, somedays you will love me.
Then you don't, then you do, then you won't.
Then you're here, then you're gone.
I'm alone.

Jag är sjuk ont i huvudet hostar jag blir aldrig frisk buhu och i denna kyla kommer jag absolut aldrig bli frisk! Jaja igår var Sara Bull och jag på bio Sandra bangade. Vi kollade på avatar en riktigt bra film men lång som fan var den haha Sara och jag med vårat humör satt och asg åt saker som ingen annan tykte var roligt haha. Imorse vaknade sjukt tidigt stressad som fan och jag kom i tid till skolan och jag var med på idrotten och jag skolkade inte en ända lektion idag fy bubblan vad bra jag är hehe. Ne ska forsätta lyssna på lung musik och vila lite sen ska jag kolla på sex and the city wiho Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0