NYÅR och mer.

Har verkligen inte hunnit skriva .. har jobbat festat vart sjuk och vart besatt av sex and the city! Kan börja berätta om torsdagen, jobbade hela dagen sen efter jobbet åkte jag hem och Sara följde med mig vi skulle äta middag med mina föräldrar och fixa oss. Pappa skjutsade oss till Rönnby för att för festa vi hade sjukt kul sen drog vi ner till torget sen hem för jag skulle upp och jobba nästa dag. Det var väldigt tufft att kliva upp och fixa sig till jobbet men det gick och dagen gick väldigt snabbt. Åkte hem skulle träffa Sara för att hitta på något efter jobbet men jag blev liggandes i sängen eftersom jag mådde sjukt dåligt kunde knappt prata och så hade jag feber min moder tog hand om mig som om jag var ett litet barn thihi :) Idag vaknade jag och måde lite så där kollade på sex and the city hela dagen som mot kvällen drog jag och Sara till rock & k baren vi hade en lugn och trevlig kväll kom nyss hem och nu ska jag ta mig hem för att forsätta kolla på sex and the city som alla andra nätter höhö!

Lite bilder från nyår!

En glad Sara och Paola med snus i käften








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0