Modevisnings & Bio

har inte orkat att blogga, fredagen slutade att vi förfest till halv 1 kom ej in på silk så drog till bmb i några minuter sen hem helt okej kväll men het seriöst har jag tröttnat på att festa så ska ta och tagga ner lite med festandet orkar inte hahah jajaj lördag vaknade sjukt tidigt drog ner till stan med Azra var där ett tag sen drog vi vidare till vallby hem till Dasha sen efter det drog Azra till momo , mina föräldrar hämtade mig och vi tos oss en donken sen storhandlade vi :) idag kom vaknade jag 1 haha fixade mig snabbt drog ner till stan träffa Sara sen gick vi till stadshotellet  för Bella H skulle vara med på modevisning. Efter modevisningen drog Sara och jag på bio för att kolla på snabba cash sjukt bra film blev bara lite arg i slutet men kommer få veta vrf det blev som det blev i slutet när del 2 kommer ut då jag ligger i graven asså 100 år kvar tills den kommer ut buhu!! Kom nyss hem ska snart hoppa in i duschen sen sova skola imorgon idrott på morgonen orkar inte..  














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0