Let's pretend that I moved on

Har inte orkat bloggat dem senaste dagarna vet ej vrf haha, i onsdags orkade inte jag dra till skolan så stannade hemma, Azra kom efter ett tag till mig och vi fixade oss sen drog vi ner på stan träffade, Ida,Amanda och Hanna på gränden efter drog Azra för att träffa Momo och jag åkte hem till Dasha för att fixa naglarna och jag fick gratis så gulligt <3 Torsdag drog jag till skolan och byte iv val ååååh hatar läraren hårt!!! dödödödödöödödödödödödöö :) jajaj efter skolan drog Azra och jag ner på stan sen kom My Madde och Ida mys mys. Orkade inte klivsa upp imorse eller rättare sagt stressa eftersom min moder glömde väcka mig haha typiskt henne, efter ett tag drog jag till Sara som ligger här och är skit sjuk stakare. Vad händer ikväll???? hmm vettefan inte festa i alla fall eftersom det har vart för mycket festande och efter lördagen fick jag pausa för ett lite tag he-he. Blir att umgås med vänner ikväll och kanske ta en fika Ciao

En dag med A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0