Fredag

Efter skolan åkte jag ner till stan träffade Bull kollade runt lite sen åkte vi hem till mig mys, när hon drog hem åkte ja ner till stan för att träffa Michelle,Aless och Ewe vi skulle äta eftersom Michelle fyllde 18 år WIHO!!! kl 9 kom Sara ner och möte upp mig vi tog bussen till vallby och jag fixade mina naglar. Vart klara efter 11, Sara och jag sprang till bussen men den hade gått för ett tag sen och nästa gick inte förns om typ 30 för kallt för att stå och vänta så vi började gå in mot stan och vi viste inte vilken  väg man skulle gå till stan så vi gick på bilvägen HAHA!!! När vi kom till pettersberg orkade vi inte gå mer så väntade på bussen där. Erik ringde mig när jag satt på bussen och hande var skit arg på grund av någon så då möte vi upp han och full som ett svin  var han hahah, vi gick  till donken satte oss där resten av kvällen men fy bubblan vad vi 3 asg!! sjukt roligt!!

Nu ska Bianco duscha han stinker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0