Älskling det känns underbart

Skola idag hade fitt prov som gick åt skogen buhu.. jaja Mille och jag fick panik när vi fick reda på att vi hade samma lärare på det nya iv-val som förra iv-val vi fick panik för hon hatar oss, Michelle och jag kokade i 1 timme så mycket stör vi oss på henne och hon kollar alltid på oss ååh kärring, i alla fall när vi sluta sprang vi ner till receptionen och ville byta iv-val och det fick vi tack gode gud för det...  Michelle och jag har vart på flum humör hahah skit skojigt. Imorgon får jag äntligen fixa mina naglar haha hade fixat dem i fredags men eftersom det vart lite för mycket i lördags och det gick som det gick och 5 av mina naglar gick sönder typiskt!! säger bara en sak ha aldrig lösnaglar i slagsmål. JAja nu ska jag sova CIAO :D

Hur lika står vi inte på den här bilden ?? kolla händerna och fötterna hahah dööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0