Vad har hänt med mina sov tider?

Hela veckan har jag gått och lagt mig runt 3 helt sjuk är helt död i skolan ju haha försovit mig som bara den har jag också gjort omg... skyller på att det är Shamam och Mille som får mig vara vaken natten lång hehe ;) nee men shamam brukar fan alltid skriva GÅ OCH LÄGG DIG NU!!! hon tjatar om det nu t.e.x haha men ska bara srkiva blogg sen blir det sova. Orkade verkligen inte blogga igår , hela dagen var depp dag fick höra något jag vekligen inte ville sen massa drama det mesta fixade väl sig men tyvärr inte det viktigate jaja vill inte ens börja tänka på det, sen pluggade jag hela dagen igår inte konstigt att jag var ett emo usch.. hatade igår. Idag drog jag till skolan för att göra provet sen drog jag ner på stan med Michelle en stund sen kom Azra då drog Mille hem, vid 3 tiden träffade jag på Sara,Sandra och Bella då drog Azra hahah. Vi gick på norge möte, fick information om sker som vi måste göra och svar på frågor vi undrade.Tanken på att jag kanske lämnar mitt liv och börjar om på nytt skrämer mig riktigt hårt ibland säger jag eh nej jag ska inte flytta men ibland säger jag fy fan vad jag är på till Norge asså!! Mamma är inte alls glad men min tanke på att jag ska åka långt bort från henne och den tanken att inte ha mamma vid min sida är värst hon är verkligen mitt allt men åt andra sidan är hon glad för mig att jag gör något jag vill och väljer själv kanske behövs också, komma bort härifrån. Sara och jag kanke åker ner redan i sommar sen åker jag tillbaka till skolan och hon stannar kvar där sen tar jag studenten och åker ner till Sara och Sandra, kommer bli great. Ne nu ska jag sova har städat mitt rum och har en ny bäddad säng som väntar på mig med en liten gossig hund som ligger där redan och sover underbart CIAO

Längtar verkligen till sommar kvällarna


Säg dem orden och jag är din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0