Took my heart to the limit, and this is where I stay

Kom nyss hem från Sara, mår illa efter alla gelen hjärtan hahah det roliga var att hennes far har gömt dem men vi hittade dem och tog dem så skulle vi äta lite,sen lämna tillbaka och sen på söndag när han ska ge dem till Sara finns det typ bara 3 kvar hahahahahaha vi är för komiska ibland :D jaja Idag drog Sara och jag ner på stan men kände oss rätt trötta på själva stan så vi tog oss en tripp till erikslund och kollade lite på saker skit kul hade vi inne på media market hahah Sara och jag har våra humör. Händer inte mycket ikväll utan jag ska bara ta det lugnt håller på dör av tråkighet men men hahah.

Sara och jag var på jakt idag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0