Omg vad jag saknar sommaren .

Idag har jag vart ledig fast bara jag och Michelle eftersom dem andra han iv-val men inte vi våran börjar v6 längtar ej dit hehe. Har inte gjort mycket idag har bara väntat på att Sara skulle komma hem så jag kunde åka hem till henne. När jag kom till Sara kom även Azra och var hörde allt skvaller fy bubblan vad vi garvade.. efter ett litet tag drog hon då gick Sara och till ica för att köpa massa gott, sitter framför tvn och väntar på ph ska börja. Pratat med pappa idag vi har inte pratat på 10 månader typ.. vart jobbigt riktigt jobbigt men vi hade massor att prata idag han frågade massa hur jag mådde och sånt sen började vi prata om min framtid hur det blir med norge och sånt han reser ju mycket dit så han vet han försökte lära mig lite norska Sara och jag dog av garv hahah!! ne men har fan saknat han. Har vart hur glad som helst idag vet ej vrf haha men har bara vart glad och skitit i allt som försökt att förstöra det, helt ärligt lägger jag ner jag orkar inte ens bry mig längre mår bra utan det. Hittat massa sommar bilder och det får mig att sakna sommaren som bubblan :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0