MOPPE PUCKO

HAHAHAH jag döör helt seriöst, har ni vart inne på Saras blogg och kollat videon hon har lagt ut på henne,Kalle,Danne, Billy och mig power meet 08 hahah vi hade så himla skoj den dagen att jag aldrig glömmer men fan vad jag skäms för videon haha sjukt skoj, http://sarawikmans.blogg.se/ så där heter hon i alla fall om ni vill in och kolla på den. Mamma och jag började göra om mitt rum lite ny tv bord mycket bättre sen fick datorn och högtalarna en fin liten plats sen så började hon så klart stor städa så i några timmar stod vi och underhållde oss med mitt rum, fick ett gulligt litet sms av Mille där det stod

Mille : Omg var är du saknar dig på msn:(
Jag: Kommer snart fixar lite i mitt rum :D
Mille: Blev lite rädd:( menar vi kan ju vara vakna så länge idag :D
Jag: Aw gull unge:D Jag vet fett skönt :D:D:D:D
Mille:Hahaha bra jag väntar på dig :D:D
Jag: Okej :D:D

Hahah är hon inte söt ibland ^^. Jag har vart på as bra humör idag faktist inge speciellt har hänt utan jag känner mig bara glad skit skönt. Eftersom jag flyttar om 1 år kanske så försöker jag sköta mig själv lite städa, tvätta laga mat och hittils har allt gått så där buhu haha, jag skulle t.e.x tvätta vit idag kan ju säga alla kläderna är blåa :( sen så skulle jag diska glömde stänga av kranen och det blev översvämning orka mig mamma ba du kommer aldrig klara dig utan mig med ett stolt leende haha buhu på henne . Ne ska forsätta och kolla på 2 1/2 man så himla bra :D CIAO

Smile baby just smile.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0