Make me believe you want it

Vaknade för några timmar sen och tog en lång frukost mår inge bra idag vet inte varför eller jo för jag sover så himla dåligt lägger mig aldeles för sent. Igår blev det poker kväll i skultuna med tjejerna, hahaha typiskt Bella ide att vi skulle ha kavaj och solglasögon vi skulle se ut som riktiga poker människor,   vissa drack men inte jag och Sara haha fan vad duktiga vi är... vi har inte festat på 3 veckor nu och jag känner inte ens suget av det. jaja det var en toppen kväll i alla fall sen vid 1 drog jag hem och var skit trött men gick aldrig och la mig haha orkar inte mig, sen vid 3 tiden fick jag ett skit arg sms HATAR KILLAR hahahhaha komiskt. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer vi får se, nee ska städa mitt rum nu sen får vi se om jag slipper gå ut med Bianco vill verkligen inte ut och gå i sånt här väder buhu jaja Ciao

hahaha gårdagens roliga!
Kolla på chipset som jag har i munen

Tappade det :( hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0