I knew when I looked in his eyes,that he was gonna be trouble for me

There's a first time for everything
It's definitely one of them nights
I knew when I looked in his eyes
That he was gonna be trouble for me
I never wanted to lie
I knew that my baby would cry
If he knew what we were doing
But if his love don't pass the test
I gotta get it from somewhere else
Forgive me baby


Blev inget bloggande igår eftersom jag var hos Sara hela kvällen och byggde ihop en soffa sen efter det var jag helt slut haha ne men är helt förvånad att vi lyckades helt själva vi är så himla klockrena tillsammans :D kärlek!! Det blev ingen valentin middag jag orkade inte sminka mig eller ens fixa mig överhuvutaget kände mig lite depp.. sen började massa banga ur då bestämde Sara och jag för att vara hemma hos hennes äta massor med hjärtchoklad och massa annat he-he sen kollade vi på lite tv haha vi kollade på fotboll verkligen inte lik oss men Zlatan var med och jag trodde han pratade spanska jag ba jag förstår allt fast han säger några ord konstiga sa jag till Sara haha men han pratade tydligen italenska ha-ha jaja drog hem runt 12 och sen chattade jag med M till 3 typ inte smart gjort eftersom man skulle upp kl 6 15 haha fattar inte hur jag kom upp imorse tog mig en dusch annars skulle jag somna stående men jag är död idag verkligen död mitt huvud känns som den väger tusen kilo och ska snart sprängas i tusenbitar ,måste plugga snart också har prov imorgon buhu orkar inte jöö :( jaja är ett msåte helt enkelt... Ne ska städa klart mitt rum sen blir det plugg Ciao


Var tvungen att fråga mamma vart hon hade köpt äpplet för den var så söt och god, sen gick Sara och jag dit och köpte oss ett varsit :D våra kärleksäpplen småttiiiii

Fick gulligaste musen av Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0