He's gonna get you and after he's through

Blev väckt kl 2 av ett sms det är lite roligt faktist haha att man inte fattar visa människor är ju komiska fan jaja ,det blev ingen skola för mig idag, viste inte riktigt igår om jag skulle stanna hemma eller gå så jag fick låta ödet bestäma och det vart som det vart. Kom precis ur duschen ska snart börja städa mitt rum sen drar Bianco och jag till Sara en stund :) Imorgon är det fredag sjukt skööönt vet inte vad som händer det får vi allt se det blir skola på dagen i alla fall he-he nee måste börja städa känner mig sjukt seg och död sen vill jag ha massor med godis hahah jaja Ciao

Kan ej sluta lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0