Emo dagar

finns såna dagar för mig då jag är helt deppo usch hatar det.. i skolan sa alla till mig att jag såg dyster ut och undrade vad som hade hänt, inge speciellt har faktist hänt men utan jag är trött på allt.. saker som är det samma och jag inte vill mer. Jag behöver komma härifrån eller göra en stor förändring, jag orkar inte ens bry mig om saker längre utan jag låter det bara hända men jag drar mig undan mer och mer för jag pallar verkligen inte haha nej nu ska jag sluta är i alla fall så himla glad för jag har min mamma hon är verkligen den bästa! Hinner inte skriva mer ska åka och möta bästa vän Sara så ska vi shoppa lite sen gymma är fan skit taggad på det har inte gjort det på ett  tag haha. Måste packa nu Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0