Be my love - Generation 90

En nyårs låt i taxin haha glömmer aldrig!!

Försov mig imorse stressade som fan sen när jag kommer till bussen har inte jag någon plånbok så åkte hem letade efter den som en tok men hittade ej haha... så sket i skolan efter ett tag kom mamma och gav mig pengar så då åkte jag ner till västerås, vid 3 tiden träffade jag Sara,Sandra och Linn vi tog oss en fika och pratade om massor, kollade lite på stan och jag ville bara shoppa med hade ingen plånbok buhu :( vid 5 tiden åkte Sara och jag hem. Hemma hos Sara låg min plånbok var så himla glad haha efter ett tag kom Richard och hämtade mig och nu sitter jag här och ingen sex and the city har jag, jag som kollar varje kväll inan lägg dags buhu :( jajaj det kommer hem snart. Imorgon blir det skola tror jag sen ska jag gymma och försvinna hahah orkar inte Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0