JAG VILL!!!!

Vilken komiskt dag haha, började med skolan jag kom i tid för första gången på veckor typ och typsikt så hade vi ingen lektion orkaaa! seg skol dag riktig seeeg.. efter skolan drog jag ner på stan med Jessica och Michelle sen träffade jag Azra, den blev en gränden fy fan vad gott åkte hem med 6 bussen hem och byta om sen ta bussen runt 7 för att åka ner på stan träffa Sara, vi skulle gymma. När vi väl kom till gymmet kände vi ingen ork haha gick in ett tränings rum försökte röra lite på kroppen men vi bara fjantade oss tills en grupp tjejer kom och kollade konstigt på oss hahah då gick vi därifrån tog oss en fika på gränden. Har nog aldrig fikat med mjukis kläder någonsin haha. Sara och jag betällde en uppsidedown latte eller va fan den hette haha vi ville testa något nytt... efter typ 30 min undrade vi vart våra latte var typ 1 timme efter kommer hon med vårar latte och säger asså tjejer tyvärr det funkar inte att göra dem som dem ska vill ni ha något annat ni får ta vad ni vill, Sara och jag skrattar lite smått och säger att vi kan ta dem. Hade hon inte sagt något hade vi trott att dem skulle vara så haha... När jag precis skulle börja dricka min efterlängtade latte kom jag på nej shiit tog hon laktås mjölk i, Sara jag tror hon glömde.. jag gick fram till henne och frågade om hon hade tagit laktåsmjölk och det hade hon inte så hon fick göra om en ny hahaha stackare efter typ flera min fick jag äntligen dricka upp den men den vart fel efetrsom hon glömde vanilj smaken men jag orkade inte så jag sket it. Sara och jag drog därifrån istället och tog oss en fin liten promenad runt stan :) När vi kom hem drog vi till Danniel för Sara skulle hämta sin väska och kavaj hennes mobil var kvar med inte mina pengar jajaj . Ska ta och sova nu bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0