I dont want this

Gårdagen började med att bella och jag vaknade skit tidigt eftersom jag hade fått gäster och ungefär vi 1 tiden somnade vi om och vaknade runt 3 vi åt mat sen åkte Bella hem. På kvällen bestämde Sara och jag för att dra till svanå festen vi skulle fixa oss hemma hos mig och sånt och jag kom på att jag inte hade några högtalare för att lysna på  musik så jag bad mamma och richard åka och handla ett par högtalare med mig .. hade rätt bråttom så jag tog bara några dem fick dugga. Vi drog till festen efter kl 11, kvällen var faktist helt okej Sara och jag hade det as roligt tillsammans i alla fall. Vi kunde inte somna för ens  kl 6 på morgonen och vi sov bara 3 timmar, gick till ica köpte frukost åt oss mätta kollade tv sen somnade vi och vaknade runt 8 haha vet inte hur jag kommer kunna somna inatt men ska i alla fall försöka. Ska hoppa in i duchen nu sen försöka sova natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0