It’s like you’re the swing set

Tjaaa, ligger i min säng och inte gör ett skit jo kollar på tv igår var det skola och vi slutade tidigt vi gör det varje fredag as bra! sen drog jag ner på stan med Jessica och Emma sen tog jag bussen hem och gick till tibble för att träffa Bella och Revve dem slutade prescis så vi 3 åkte hem till Bella sen skulle Revve in till v-ås så han skjutade hem bella och mig hem till mig, vi gjorde inte ett skit utan bara slappade målade naglarna och hade tjej snack, sen duschade vi och Revve kom var en stund hos mig sen drog vi vidare till Bello kollade på en film trevligt .Revve skjutsade hem mig och Bella runt 2 på natten Bella sov hos mig  myss^^ Sen idag fixade jag Bella för hon skulle på förlovnings fest tror jag det var haha. Imorgon är det söndag faaan vad tråkigt och inga pengar har man så man kan dra till ikea och köpa någon roligt aja 1 vecka kvar, och jag kan ju lätt glömma mitt studiebidrag tur att jag får pengar av pappa och lönen haha.

Har haft tråkigt så har tagit bilder på mig utan smink här får ni två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0