Sverige - Albanien

Japp det är match Sverige mot Albanien och jag sitter här och kollar för mig själv men jag kollar bara efter om jag ser Emran haha så klart är han ju där och kollar, han sitter bakom Sverige målet så jag håller utkik :) Han skrev nyss att han fryser väldigt mycket stackare . Sverige gjorde för fan nyss mål HAHA men jag såg inte Emran buhu :(. Sara kommer snart och ska sova hos mig blir ingen skola för oss imorgon ...omg Sverige gjorde mål nu igen haha och jag missa Emran igen. Vart var jag juste Sara ska komma och sova här hos mig oh vi ska ha massa myss ^^ haha ne men nu ska jag kolla vidare på matchen eller på Emran rättare sagt haha :) Ciao


Idag har det vart en mys dag med min lilla Bianco, tänka sig att han snart fyller 2 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0