I'm in this fight, and I'm swinging

Hej bloggen mitt förra inlägg var lite agro men det ska det inte vara den här gången haha. Kom typp nys hem från att stor handla med mina föräldrar jag bara älskar att stor handla haha. Idag jobbagde jag och det gick riktigt bra och snabbt sen drog jag till Sara var där i 5 min sen åkte jag hem var så himla hungrig haha men inte hann jag och äta vi åkte och handlade direkt typ, plcokade i massa saker i kundvagnen för jag var så hungrig hahah. Nu har jag ätit så mycket olika saker att jag har skit ont i min mage buhu. Ligger i min säng och kollar på ensam mamma söker och myser med min hund ^^  ska kolla vidare nu Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0